Dinsdag 17 maart 2026 werd Emma 6 jaar! Dat vierden we uitgebreid in onze klas met bellen, vlaggen, liedjes, een kroon en een hele lekkere taart!
Dankjewel voor de lekkere taart en leuke cadeautjes!
Wat is het fijn om te schilderen met water en krijt! We leefden ons helemaal uit!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten