Hitteholf in België?
Dertig graden in de klas?
Dan gaan wij opzoek naar afkoeling.
Deze ochtend mochten we in even de zwemvijfer van juf Heleen. In de namiddag mochten we naar het huis van Aimé en mochten we daar zwemmen.
Wat hebben wij genoten van de frisse duik!
Dikke dankjewel aan de ouders van Aimé om ons uit te nodigen.




















































Geen opmerkingen:
Een reactie posten